Rulett - Hogy túljárni a kaszinó eszén

egy rulettjátékos tippjei

 

Osztott Martingale

 

A rendszer leirása:

Induljunk ki abból, amit mindnyájan ismerünk. Mindnyájan játszottuk valaha a Martingalet.

És sokan időről időre mostanáig használják. Öreg, kedvelt, de kissé csalfa rendszer. Akki klasszikus

formájában játszotta, biztosan jól emlékszik arra az adrenalinra, ami növekszik szpinenként,

amelyben nem jött be a szükséges szin...

Igen, fontos szerepet játszik a tőke, ami épp rendelkezésünkre áll, de úgy sem szabadul meg

a játékos a gondolattól egyes szituációkban, hogy folytatni-e a játékot, vagy sem és igy előzze meg

a nagyobb veszteséget. Ez a rendszer azonban sosem hagyta nyugton a játékosokat. Nem is csoda,

hogy idővel annyi változata született, mint pl. a Nagy Martingale, a Martingale Wait (amikor csak

azután tesszük meg tétjeinket, hogy bejön 3 – 5 szpin az ellenkező szinből) és még sok más.          

 

Az Osztott Martingale rendszer sok ezer szpin megfigyeléséből és a valószinűség elméletből indul ki.

Itt is szineket teszünk meg, ám a konkrét szin kiválasztása egy táblázatot követ.

A hosszú sorozatok veszélyét csökkenti, hogy a rendszer 5 szpines szekvenciókra osztódik.

Erre a számra számitógépes szimulációval jöttek rá, mint a legoptimálisabb számra e rendszer esetében.

A maximális veszteség, amit a játékos kockáztat, csak 31 zsetont tesz ki (1 + 2 + 4 + 8 + 16).

 

A rendszer működésének alapja:

Tegyük fel, hogy az elkövetkező 5 szpinben fokozatosan a következő szineket tervezzük megtenni:

 

 

 

 

 

 

 

Egyszerűen , 1. szpin a pirosra, a 2.szintén, a 3. a feketére, a 4. szpin a pirosra és az utolsó a

feketére... 

Mit mondanak, milyen az esélye annak, hogy ezek a szinek pontosan igy bejönnek az egymást követő szpinekben?

Valószinűleg senki közülünk nem hinné, hogy pont ez tényleg bejön... Tudják milyen a valószinűsége ilyen szinkonstellációnak? A válasz 50% vagy ½ osztva saját magával 5x egymás után, más szóval 1 : 32. Tehát ha odaállunk a vászonhoz, az hogy ez a szinkombináció bejön csak egyike a 32 más lehetőségnek.

Csakhogy minden éremnek két fele van. Úgy ahogy igaz, hogy alacsony a valószinűsége 1 : 32 annak, hogy a szinek pont igy jönnek be, ugyanúgy valószinűtlennek kell lennie annak is, hogy pont rosszul jönne be az összes szin, azaz, pont forditva, konkrétan igy:

 

 

 

 

 

 

 

Amennyiben az emlitett 5 szpin idejére alkalmazzuk a Martingalet (tehát azt a 31 zsetont),

A következő az esélyünk a nyereségre: 31 / 32 * 100 = 97% esély, hogy legalább az egyik szpin

nyerő lesz.

Tudatositanunk kell azonban, hogyha állandóan , körbe körbe, ugyanazt a szinkombinációt tennénk meg, akkor leghamarabb következő 32 szpin ideje alatt érnénk meg, hogy pont a forditott kombinació jöjjön be, mind az 5 szpin veszteséges legyen.

A rendszer stratégiája arra alapszik, hogy a vázlat ami szerint feltesszük tétjeinket , változni fog minden nyereség után. Ennek köszönhetően megőrizhető a 97 százalék esély a nyereségre minden szekvencióban.

 

A tétek megtételének táblázata szinekre, 5 szpines:

 

   Szekvenció száma

                              Választott szin

 Szpin .1

 Szpin 2

 Szpin 3

 Szpin 4

 Szpin. 5

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

A játék menete:

A martingale rendszerrel tesszük meg tétjeinket a táblázat által megadott szinekre.

A zseton értékét saját tőke lehetőségeid szerint választod.

Kezdetben ajánlom az alacsonyabb értékekkel kezdeni.

Amennyiben az adott szekvencióban nem nyersz az 5 szpin egyikében sem,

újabb szekvencióban kezded megtenni tétjeid, a zsetonok értékét csökkented az

eredeti értékre.                                   

Amennyiben az adott szekvencióban nyersz,azonnal átlépsz a következő szekvencióba,

Az értéket csökkented az eredeti szintre.

 

Példa:

Az érthetőség kedvéért csatolom egy konkrét játék menetét, amit a Casino Europában játszottam.

 

  Szpin szám

       Tét stratégia

Bejött szin

Tét

Eredmény

Végleges eredmény

1

Megválasztjuk a zseton alapértékét - 10. Az első szekvencióban vagyunk, a következő séma alapján fogjuk megtenni tétjeinket:

 

 

 

 

 

Tehát 10 zsetont teszünk a pirosra

fekete

10

-10

-10

2

Az előző szpinben veszitettünk, duplázzuk a tétet, azaz 20 zsetont a pirosra.

fekete

20

-20

-30

3

Veszteség után duplázzuk a tétet, tehát 40 zseton a feketére

fekete

40

40

10

4

Az előző szpinben nyertünk, tehát azonnal befejezzük ezt a szekvenciót, átlépünk a 2. szekvencióba, csökkentjük a zsetonértéket az eredeti értékre, és a következő séma alapján tesszük meg tétjeinket:

 

 

 

 

 

Tehát 10 zsetont teszünk a feketére

nula

10

-10

0

5

Az előző szpinben veszitettünk, duplázzuk a tétet, azaz 20 zsetont a feketére

piros

20

-20

-20

6

Ismét veszteség, duplázzuk a tétet, tehát 40 zseton a pirosra

fekete

40

-40

-60

7

Újabb veszteség, duplázzuk a tétet, tehát 80 zseton a feketére

fekete

80

80

20

8

Az előző szpinben nyertünk, befejezzük a 2. szekvenciót, csökkentjük a tétértéket az eredeti értékre, átlépünk a 3. szekvencióba, a következő séma szerint:

 

 

 

 

 

Tehát 10 zseton a feketére

piros

10

-10

10

9

Veszteség után duplázzuk a tétet, tehát 20 zseton a feketére

fekete

20

20

30

10

Nyertünk, befejezzük a 3. szekvenciót, csökkentjük a tétértéket az eredeti értékre, átlépünk a 4. szekvencióba a következő séma szerint:

 

 

 

 

 

Figyeljék meg, hogy a tétek sémája itt épp ellentétes az előző szekvenciókhoz képest. 10 zsetont teszünk a pirosra

fekete

10

-10

20

11

Veszteség után duplázzuk a tétet, tehát 20 zseton a pirosra

fekete

20

-20

0

12

Veszteség után duplázzuk a tétet, tehát 40 zseton a pirosra

fekete

40

-40

-40

13

Veszteség után duplázzuk a tétet, tehát 80 zseton a feketére

piros

80

-80

-120

14

Veszteség után duplázzuk a tétet, tehát 160 zseton a feketére

fekete

160

160

40

15

Nyertünk, tehát vége a a 4. szekvenciónak, csökkentjük a tétértéket az eredeti értékre, átlépünk az 5. szekvencióba a következő séma szerint:

 

 

 

 

 

10 zseton a feketére

 

fekete

10

10

50

16

Ez a szekvenció nyereséggel végződött már az első szpinben, maradunk a 10 zsetonos téten és átlépünk a 6. szekvencióba, lásd séma:

 

 

 

 

 

10 zseton a pirosra

fekete

10

-10

40

17

Veszteség után duplázzuk a tétet, tehát 20 zseton a feketére

fekete

20

20

60

18

A 6.szekvenció nyereséggel végződött a 2. szpinben, tehát átlépünk a 7. szekvencióba, lásd séma:

 

 

 

 

 

10 zseton a pirosra

fekete

10

-10

50

19

Veszteség után duplázzuk a tétet, tehát 20 zseton a pirosra

fekete

20

-20

30

20

Veszteség után duplázzuk a tétet, tehát 40 zseton a feketére

piros

40

-40

-10

21

Nyereség után befejezzük a 8. szekvenciót, a zsetonérték marad 10. átlépünk a 9. szekvencióba, lásd séma

piros

80

80

70

22

Nyereség után befejezzük a 7. szekvenciót, csökkentjük a zsetonértéket az eredeti értékre, átlépünk a 8. szekvencióba, lásd séma:

 

 

 

 

 

10 zseton a feketére

fekete

10

10

80

23

Nyereség után befejezzük a 8. szekvenciót, a zsetonérték marad 10. átlépünk a 9. szekvencióba, lásd séma:

 

 

 

 

 

10 zseton a feketére

fekete

10

-10

70

24

Veszteség után duplázzuk a tétet, tehát 20 zseton a pirosra

piros

20

20

90

25

Nyereség után befejezzük a 9. szekvenciót, a zsetonérték marad 10. Átlépünk a 10. szekvencióba, lásd séma:

 

 

 

 

 

10 zseton a feketére

piros

10

-10

80

26

Veszteség után duplázzuk a tétet, tehát 20 zseton a feketére

piros

20

-20

60

27

Veszteség után duplázzuk a tétet, tehát 40 zseton a pirosra

fekete

40

-40

20

28

Veszteség után duplázzuk a tétet, tehát 80 zseton a feketére

fekete

80

80

100

Befejezés

    A játék a 10. szekvenció befejezésével végződik,

    100 zseton nyereséggel

     100

 

 Összefoglalás:

        Biztos, hogy jó, hogy léteznek variációi a Martingale rendszernek, hisz mint a példa is

mutatja, probléma nélkül sikerült 100 zsetont nyernünk nem egész 30 szpin alatt.

Ez a változat nagyon jól sikerült, mert a klasszikus Martingalelel szemben nem fenyegetnek

magas veszteségek, az itt maximum az emlitett 31 zseton lehet.

Csakhogy ne feledjük, az hogyha ebben a játékban nyertünk, nem jelenti azt, hogy ez mindig igy lesz.

Ezért itt is ajánlom, hogy szabjunk magunknak ésszerű határokat, és ha elértük őket, fejezzük be

a játékot, vagy váltsunk rendszert.

Természetesen jó, ha a rendszert először alaposan átgyakoroljuk, anyagi kockázat nélkül az

emlitett kaszinókban.

                  Ezt a rendszert kipróbálhatod a következő megbizható kaszinókban:

Vissza a fő oldalra a rulettrendszerekhez